aliceedin

Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Chattar

Av Alice Edin - 28 februari 2011 19:40

Hej hej!

Jag o Mikaela sitter här och chattar med min kusin Maja! 

http://supercoolt.blogg.se/! :D

Har inga bilder att ladda upp.. Kan ladda upp nån på Mikaela! :P

Hehe, hon bah: LADDA INTE UPP NÅGRA FULA BARA! hihi, vi får väll se ;)

             tjadå ;)  

 
 
Ingen bild

aleakim

1 mars 2011 20:55

ASSSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Alice Edin

1 mars 2011 22:37

HAHAHAH jag bah: vem fan e aleakim? sen bah: JAHA

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice Edin - 13 mars 2011 14:54

Hej hej! Jag vet att jag inte har bloggat så mke men jag har inte orkat... :/  Jag och 4 andra i min ridgrupp har startat en gemensam hästblogg, http://ridskolebrudar.blogg.se/ Kolla in vettja ;) Jag kommer nog inte blogga så mke här... sry ...

Av Alice Edin - 8 mars 2011 16:13

Hej hej! Jossan är här! Vi har tittat på Rambo och så, kollat på min kompis uppfödning. Idag i skolan fick vi semlor! muuuuums    Men Jossan kunde inte äta, för hon e gluten haha   Rambo fick lite bananchips, de är ju ändå fetistisdag ;)  ...

Av Alice Edin - 6 mars 2011 19:52

Hej hej! Som dom flesta vet är det här sista lovdagen för dom flesta :'( Men aja, man får väll slappa lite då! :P Och jag kommer inte kunna blogga lika mycket, eftersom att det är skola underdagen och läxor när man kommer hem :/ Men ni får nö...

Av Alice Edin - 4 mars 2011 13:30

Hej hej! Idag var jag och Fanny i centrum och köpte en hamster till mig idag!                                                        Fett kul!                    Det är en hane som är creme-vit :P Några namnförslag?? Aja, nu ska Fanny hem, ...

Av Alice Edin - 3 mars 2011 22:05

hej hej! Fanny  är här! Vi... jag vet inte riktigt va vi gör :P Haha, vi sitter här o garvar  åt den här :P :P smileyn är inte dryg, bara så ni vet :D Tjadå    ...

Presentation


Jag heter Alice och jag är 12 år, jag bor i tyresö.
Jag är väldigt intresserad av foto, så det är lite av en fotoblogg det här!
Jag gillar också hästar! Vilket är min största passion! :D
Så läs bloggen och följ mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är godast?
 Godis
 Läsk

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards