aliceedin

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Alice Edin - 1 mars 2011 22:26

Hej hej!

Fick precis en idolbild på mig av underbaraste elin!

   http://elinalskarliv.blogg.se/   

Kolla! 

Tjadå ;)

Av Alice Edin - 1 mars 2011 16:00

Hej hej!

Jag och Mikaela har varit i centrum idag!

Först gick vi in på Djurmagazinet och kollade, jag köpte undulat godis! :D

Hoppas Pop och Trixi gillar de ;)

Mikaela köpte en hundleksak till hennes hund Russi :D

:P http://russi.bloggplatsen.se/ Hennes hunds blogg :)

Aja, tjadå, nu ska vi äta godis och kolla på TV!  

Av Alice Edin - 1 mars 2011 11:49

Hej hej!

Idag ska vi gå till stallet och fota! (jag och mikaela) :P

Fett kul, hoppas att hästarna inte gömmer sig eller står jätte långt bort, haha!

Nu ska jag bara lägga upp lite random bilder :)

             hehe, bild 1 är från mitt fönster, bild 2 är godis, bild 3 är en pynt kossa vi har hemma, dom 3 sista är från husdjursmässan :P


Tjadå ;)

Av Alice Edin - 1 mars 2011 09:58

Hej hej!

Jag har precis vaknat, typ :P

Jag tänkte berätta att jag tjatar på mamma om att jag ska få en kanin, tänk om jag skulle få det, va kul asså!  

Aja, vi får se... Men om jag får, ska jag lite snabbt ta en bild och lägga upp på bloggen! :D 

Btw! Tack för alla kommentarer! Jätte snällt :P

Och för mitt besöksrekord! Okej, kanske inte så svårt på första dagen, men 71 unika besökare på första dagen är väll inte så dåligt?!  

hehe, asså just nu "skryter" jag inte, jag är mest glad för att det gick så bra!

Jag ska försöka hålla bloggandet uppe! Men jag har ju skolan sen o så, och då kommer det inte bli lik mycke uppdatering, fast ni kanske har skola o jobb att vara på! :P

Nu ska jag äta frukost! :D

Tjadå! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Alice och jag är 12 år, jag bor i tyresö.
Jag är väldigt intresserad av foto, så det är lite av en fotoblogg det här!
Jag gillar också hästar! Vilket är min största passion! :D
Så läs bloggen och följ mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är godast?
 Godis
 Läsk

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards