aliceedin

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Alice Edin - 2 mars 2011 20:13

Hej hej  

Jag och mamma har pratat om att skaffa hamster!  

Hoppas, hoppas, hoppas!

Men mamma sa att hon tänker, och då vill jag inte tjata eftersom att då kanske hon blir sur...  

Jag och mamma var i djuraffären idag och tittade på dom, jag hittade min kärlek <3

En creme-vit liten guldis hane som jag isf kommer döpa till Herccules <3

Åh, ge mig den haha!

Och imorrn kommer Fanny hit! Hon ska sooova här! Det blir kul, kul!
Jag kommer köpa hamsterburen av Fanny, så isf får jag iaf buren imorn  

 Om jag får en hamster kan ni va säkra på att hjag gör en ny header med en bild med den på <3

 Tjadå  

Av Alice Edin - 2 mars 2011 16:06

Hej hej!

Idag har jag vart i centrum med mormor!

Först va vi på kappahl, sen va vi på H&M och jag köpte ett par tights, svarta med lack på sidorna :)

Sen gick vi och fikade på Mcdonalds, de va gott!

Juste, jag va på Djurmagazinet också, tjatat på mamma om en hamster, för att dom e söta :3 Och jag vill ha ett djur som det går att gosa med       

hehe :P

Hoppas jag får en, kommer komma mke bilder då! :D

Nu ska jag läsa lite fakta om guldhamstrar!

Tjadå 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Alice och jag är 12 år, jag bor i tyresö.
Jag är väldigt intresserad av foto, så det är lite av en fotoblogg det här!
Jag gillar också hästar! Vilket är min största passion! :D
Så läs bloggen och följ mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är godast?
 Godis
 Läsk

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards